Werkwijze

 

Na de aanmelding wordt u gebeld voor een telefonisch (screen) gesprek en maken we een afspraak voor een intake gesprek. Tijdens dit intake gesprek worden uw klachten in kaart gebracht. In een tweede gesprek wordt de vastgestelde diagnose en behandeladvies met u besproken en maken we samen met u een behandelplan. 

De behandeling bestaat uit gesprekken en dit kan soms worden aangevuld met opdrachten en huiswerk. De voortgang van de behandeling wordt gemeten met vragenlijsten die op verschillende momenten worden afgenomen. Indien nodig wordt bij een evaluatie van de behandeling het behandelplan bijgesteld. 

Het is bij aanvang van de behandeling niet altijd mogelijk om een indicatie te geven over de duur van de behandeling. De behandelingmetboden zijn volgens de GGZ richtlijnen.

In mijn praktijk bied ik zowel GB-GGZ als S-GGZ aan.

Sinds 1 januari 2014 heeft de overheid een aantal wijzigingen binnen de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ) doorgevoerd. Zo is bijv. het onderscheid tussen eerste- en tweedelijns zorg vervallen. Daarvoor in de plaats zijn gekomen:

Voor beide types zorg heeft u een verwijzing van uw huisarts nodig. 

Spoedgevallen

Voor spoedgevallen binnen kantooruren kunt u contact op nemen met de praktijk en uw huisarts, buiten kantooruren kunt u contact opnemen met de huisartsenpost.

Contact en Route

 

U kunt contact opnemen via telefoon, e-mail of onderstaand formulier. U ontvangt van mij zo spoedig mogelijk een reactie.

Contact

Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zal spoedig contact met u opnemen.